ponnyekipage

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

it's beeeeeeeeeeeeeeedtiiiiiiiime (y)

Av alicia carlsson - 16 mars 2011 22:35

it's beeeeeeeeeeedtiiiiiiiiime (y)


nu ska jag gå och lägga mig för att jag känner att det börjar rycka lite i ögonen ;)

imorgon ska jag försöka knata ut i stallet och ta kort på min lilla skönhet i hennes boxmiljö , dels lite för hon ser alltid så söt ut när hon käkar sitt hö och kommer fram men huvvet och gnäggar efter morötter (a)

så jag lovar , jag ska ta kort imorgon !

så förvänta er en antingen stor eller liten bildbomb :)

jag ska även ta lite kort på mina sadlar jag rider i och så och mina blå stigbyglar !

men nu skriker nog sängen på mig snart , så godnatt allesammans !

 


en massa bilder i en bild , SNAJJSIGT VA ?:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia carlsson - 8 april 2011 15:49

jag har slutat blogga...   jag har slutut blogga helt på den här bloggen , jag bloggar på mina andra bloggar nu http://bbaraaliciacarlsson.blogg.se (den handlar om mitt liv , hästar , vardag) och http://nickestalkers.blogg.se (har den med fan...

Av alicia carlsson - 27 mars 2011 23:03

åh , jag vet inte :(   jag kanske ska lägga ner den här bloggen och gå över helt tull nickestalkers men jag vet inte .. ...

Av alicia carlsson - 24 mars 2011 19:48

jag är kass , JAGVET !     jag är mycket väl medveten om att jag inte bloggar bra för tillfället , men jag har B L O G G - T O R K A ! jag har verkligen ingenting att skriva om , eller jo bad jag ridit och vad jag gjorde .. men jag är int...

Av alicia carlsson - 21 mars 2011 18:42

jag är lite kär i ... ULRIK MUNTHER !   hihih ja , ni läste rätt jag är lite kär i han .. eller ah i hans stil röst och utseende (a) fattar ni hur sjukt jävla mega fucking bra han sjunger ? och hur meeeegaaa snygg stil han har , oo så sött ut...

Av alicia carlsson - 20 mars 2011 14:12


Vinnaren i veckans blogg !   Vinnaren i den här veckans blogg är ..... KAJSA ! http://skrh.blogg.se , en blogg värd att läsa !     Kajsa är en tjej som rider på östadkulle ridskola , hennes blogg handlar inte bara om hästar , utan den ha...

Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards