ponnyekipage

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av alicia carlsson - 17 mars 2011 19:51

ny blogg med hanadi och fanny !



nu har jag ,hanadi ocg fanny gjort en blogg tillsammans !

och jag hoppas verkligen ni kokar in den mycket väl , den kommer va kul ;)

jag kommer självklart blogga här lika mycket som nu , men den här är speciell ;)


  HTTP://NICKESTALKERS.BLOGG.SE !!!!!!!



kolla in den ,den är såååå awesome !:D

Av alicia carlsson - 17 mars 2011 19:43

dagens ''ridpass'' :)




eller red o red gjorde jag inte , men jag grejja med henne i paddocken :)

jag lösgalopperade henne , har ni hört talas om att man brukar göra de innan  ?:p

nemen jag  lät henne springa av sig i paddocken så mycket hon orka/ville :)

det gick rätt bra , hon va väldigt sprallig hon sparka bakut och hoppa omkring .

haha galning till häst , jag filma henne lite när hon trava omkring och dom filmerna kanske kommer upp här på bloggen så småning om :)

och detdär med att ta kort på henne ... jag tog kort på henne men kameran dog så jag fick ta mobilen och det va inte lika bra :(

men jag ska överföra bilderna någon dag så ni kommer få dom , jag lovar !



/ ponnyekipage

Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards