ponnyekipage

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av alicia carlsson - 13 mars 2011 21:17

BLACK BUT COMELY !



känns nästan som min lilla gammelälsklig är glömd här på bloggen , inte okej !

så nu får ni en bild på henne så alla kan avguda hennes skönhet :D

 

Namn : Black but comely.

smeknamn : Cumlan.

född : 1981 :)

mamma : silva

pappa : stackarps billbao

Av alicia carlsson - 13 mars 2011 21:07

Svar på ''kommentar'' :)



1.Hur länge har du haft Stradbally lightning ?

Svar : Jag har haft henne exakt 3 år på onsdag :)


2.Vad är det högsta ni har hoppat tsm på en tävling?

Svar : jag har bara hoppat 90 på tävling :p


3.Har du hårförlängning? jag ÄLSKAR ditt hår:)

Svar : haha nej det har jag inte :p aww tack :D


4.Tävlar du med Black But Comely?:)

Svar : Nej det gör jag inte , då hon är 30 år nu ^^


5.Hur lång tid tog det innan din ponny lärde sig stegra helt o hållet ?:p

Svar : hmm , hon börja stegra som en dumhet sommaren 2010 , men när jag börja lära henne på kommando gick det snabbt för mig , kanske typ 2 veckor då :)


Ps tkr din blogg är as MYSIG!(:

aww , tack !:D


6.Vilken ponny/häst rider du mest? :)gillar din hästblogg

Svar : Stradden (Stradbally lightning) min vita ponny :)

aww tack !:D

Av alicia carlsson - 13 mars 2011 20:16

Nästan pinsamt....



hehe jaaaa ? jag tävla ju som sagt idag och nu ska jag berätta hur det gick ...

jag hade verkligen ALLT imot mig , ingenting gick bra varken inom ridning eller bara

utanför ridning o ja ..

jag gick upp halv 7 och va krasslig och så , men ville ändå försöka tävla .

BIIIIIIIIG MISSTAAAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !

jag hade ju tränat igår och det gick såååååååååå... dåligt ?

min ponny va så sur så jag trodde hon skulle mörda hindret seriöst ...

men idag iaf ...

när jag skulle borsta ponnyn nocka hon mig rakt i huvvet ohfyfan va ont det gjorde ..

sen när jag kom dit så hosta jag och hade knappt nån röst , uberfint :(

jag red fram och det va lerigt jag lät som en bebis so, va i målbrottet ochmin ponny va svinstark , när jag gick in på banan så blev jag nervös och det blev ah ... fel .

vi kom över första hinder ...... pooouuuuuhhhh  , andra hindret JAG KOM ÖVER DET MED xd

tredje hindret jag försökte peppa min arga ponny som ville flyga upp i luften av ilska ... hon blev surare och det blev en vägran jag  galoppera igen och kom på det igen stopp , så jag blev  utesluten :/

okej , jag hade feber blev trött av att ens driva henne och hade vanligt bett och en jääääääävligt sur häst konstigt att det gick så dåligt ?


men aja , det va första tävlingen , det kommer fler :D

Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards