ponnyekipage

Alla inlägg den 11 mars 2011

-

Av alicia carlsson - 11 mars 2011 22:42

det avgörs imorgon...


imorgon får jag veta om jag får tävla på söndag eller inte ...

jag ska nämligen träna för tobbe litegrann imorgon och om jag klarar av en

träning utan att bli heeeeeelt slutkörd så får jag tävla , annars avanmäler vi oss ...

jag hoppas innerligt på att jag ska få tävla och jag satt t.o.m o kolla på tävlingsbilder från förra året och guuuuuud så sugen jag blev då !

så jag håller tummarna och hoppas ni gör det för min skull med :)

godnatt , nu ska jag nog dra mig mot sängen :)

 

världens finaste !

-

Av alicia carlsson - 11 mars 2011 15:55

vi kan, vi ska , vi måste.



åh , jag vet fortfarnde inte om jag får tävla på söndag men jag vill verkligen !

jag bryr mig inte om jag är sjuk , det är ju det här stradden har kämpat för .

vi har ju tränat massor och det har känts skitbra , så det känns så himla dåligt att

kasta bort chansen för att jag är sjuk ):

men jag ska , jag har bestämt mig !

    2 bilder på världens finaste ponny !

Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards