ponnyekipage

Alla inlägg den 9 mars 2011

'

Av alicia carlsson - 9 mars 2011 17:56

alltid måste de va nån skit...



åh , nu vet jag inte om jag kan starta ändå på söndag !

va trött jag blir på skiten , nä nu ska jag fanimej ta mig samman !

nu är min hand typ helt bra , eller ja jag går fortfarande men minn jävla bandage och försöker ta den lungt med ansträgning av handen men den gör iaf inte on längre :)

jag red igår med banage och det gjorde ju ont men jag måste börja träna mer nu.

o sen idag så blir man sjuk , min mamma har legat hemma i feber o så och nu ska jag självklart få den jävla febern ,så jag fick åka hem från skolan efter att jag hade ont i huvvet o frös ena stunden o va sjuuukt varm andra o ah ^^

så nu vet jag inte om jag får tävla ändå , men jag VILL och jag SKA !

har gått o längtat efter att få komma ut på tävlingsbanorna igen och ha kul !

men så blir det såhär ?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH , jag blir så arg !

nää , nu ska jag leva på varm oboy och hålla mig varm och vila till på fredag så jag banne mig ska tävla och åka till skövde på fredag med jolin !

jag SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA !

  tur att jag har världens finaste ponny , annars skulle jag inte överleva för tillfället

Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards