ponnyekipage

Alla inlägg den 10 mars 2011

-

Av alicia carlsson - 10 mars 2011 17:18

Ingen bra frågestund.



ja , det blev ingen bra frågestund lyckades bara skrapa ihop 4 frågor :'(

men jag får väl ta o svara på dom då ^^


vad är det bästa med stradden och det sämsta ?:D<3

den bästa : hon är väldigt speciell på både bra o dåliga sätt och så är hon så söt o bääst helt enkelt !:D

det sämsta : hon är väääldigt sur av sig o passar det inte henne blir hon istadig och bråkar lite och hon är en riktig smutsponny !


vad fick dig att börja blogga ...?:)

jag vet faktiskt inte , jag kände att det skulle kanske va kul o så :)


vad tycker du är det bästa med hästar ;)

att dom är så fina och så , och att man kan få så bra kommunikation med ett sådant stort djur , dom är helt underbara helt enkelt !


tävlar du bara hoppning ?:)

ja än så länge gör jag det !

då jag inte kunnat rida stradden med vanligt bett ocg fick helt enkelt inte starta då men nu kan jag rida med vanligt så vi startar nog vår första dressyr iår , fast jag vet ju om att hon har svårt för att skritta så jag har ju inga förhoppningar om placeringar (a)




Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards