ponnyekipage

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av alicia carlsson - 18 mars 2011 20:53

fail angående tretorn !



åh vad jag insåg att jag faila nyss ...

mamma har ett flertal gånger erbjudit sig att köpa tretorn till mig ,

när det vart extrapris och så ..

men jag har sagt nej ?!?!

TILL ETT PAR TRETORN :O


åh detta känns inte bra , dom är ju såååå fina !

men jag skulle bara få svarta eller bruna iaf , inte babyblå !:(

MEN ÅH KOLLA SÅ SNYGGA !

Av alicia carlsson - 18 mars 2011 20:36

hoppträningen ..



hehe ja , jag hade ju hoppträning för Hacke idag :)

det gick la mjaaooaoaoaoaoaoa sisådääär , jag hade en galet sur ponny som både stog på bakbenen och sparka bakut så benen flög ;)

men annars gick det väl rättså bra , vi hoppa inte så högt bara lite klurigare vägar :)

och jag är sååå smart , jag tog på förbygeln till martingal men glömde dom som sitter i tyglarna *vars namn jag inte vet* , så et hjälpte ju såååååå mke !-.-

tyvärr kunde jag inte ta kort för jag hann inte ladda kameran men ida e va där (http://idaerikssonfoto.blogg.se) så jag får väl hoppas på att hon lyckades få några :)

och jag hade blå outfit :D

men nu ska jag blogga på dom andra bloggarna lite , seeee yaaaaa :)

http://nickestalkers.blogg.se

http://aliciaebbacarlsson.bloggplatsen.se

 


Av alicia carlsson - 18 mars 2011 14:55

jag drar mig ut i stallet ..



jahap , nu ska jag snart börja ta på mig mina ridkläder sedan ska jag ut i stallet och fixa min fina ponny inför träningen ikväll , måste byta schabrak och stigbyglar på sadeln och ^^

kommer bilder från igår senare ikväll för jag kan nt ta kort på hoppningen för min mamma kan inte sånt , men jag ska försöka lära henne tills dess ;)

vet inte vilken outfit jag ska ha ?!?!:o

jag tror jag kör på marinblå ,vit och svart !:D

eller så kör jag på nått annat , vi får väl helt enkelt ta o se ?:)

men nu ska jag dra hejdå allesammans !


 


en bild på finaste cumlan !:)

Av alicia carlsson - 18 mars 2011 09:52

Ska ha hoppträning idag , nu börjar lektionen hejddåååååå :)Hahaha bra inlägg (y)Bilder kmr ikväll ;)

Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards