ponnyekipage

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

-

Av alicia carlsson - 11 mars 2011 22:42

det avgörs imorgon...


imorgon får jag veta om jag får tävla på söndag eller inte ...

jag ska nämligen träna för tobbe litegrann imorgon och om jag klarar av en

träning utan att bli heeeeeelt slutkörd så får jag tävla , annars avanmäler vi oss ...

jag hoppas innerligt på att jag ska få tävla och jag satt t.o.m o kolla på tävlingsbilder från förra året och guuuuuud så sugen jag blev då !

så jag håller tummarna och hoppas ni gör det för min skull med :)

godnatt , nu ska jag nog dra mig mot sängen :)

 

världens finaste !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia carlsson - 8 april 2011 15:49

jag har slutat blogga...   jag har slutut blogga helt på den här bloggen , jag bloggar på mina andra bloggar nu http://bbaraaliciacarlsson.blogg.se (den handlar om mitt liv , hästar , vardag) och http://nickestalkers.blogg.se (har den med fan...

Av alicia carlsson - 27 mars 2011 23:03

åh , jag vet inte :(   jag kanske ska lägga ner den här bloggen och gå över helt tull nickestalkers men jag vet inte .. ...

Av alicia carlsson - 24 mars 2011 19:48

jag är kass , JAGVET !     jag är mycket väl medveten om att jag inte bloggar bra för tillfället , men jag har B L O G G - T O R K A ! jag har verkligen ingenting att skriva om , eller jo bad jag ridit och vad jag gjorde .. men jag är int...

Av alicia carlsson - 21 mars 2011 18:42

jag är lite kär i ... ULRIK MUNTHER !   hihih ja , ni läste rätt jag är lite kär i han .. eller ah i hans stil röst och utseende (a) fattar ni hur sjukt jävla mega fucking bra han sjunger ? och hur meeeegaaa snygg stil han har , oo så sött ut...

Av alicia carlsson - 20 mars 2011 14:12


Vinnaren i veckans blogg !   Vinnaren i den här veckans blogg är ..... KAJSA ! http://skrh.blogg.se , en blogg värd att läsa !     Kajsa är en tjej som rider på östadkulle ridskola , hennes blogg handlar inte bara om hästar , utan den ha...

Presentation


jag heter alicia carlsson och är född 1997 , jag har 2 egna ponnyer och en stor häst men det är om min ponny stradden ni kommer få läsa mest om i den här bloggen :)
*tillfällig info*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards